29 Νοεμβρίου 2009

Κολοκάσι να το φάεις τζιαι να σπάσεις.







Καιρό έχω να κάνω τη σεφ χα χα χα ,γελάσαμε.
Αγαπητοί μου συμπλόγγερ βρήκα μια μέρα στην Αθήνα σε μεγάλο σούπερ μάρκετ τι νομίζετε;;; ΚΟΛΟΚΑΣΙ !!! .
Πήρα μια χαρά που αν και δεν είμαι και πολύ φανατική του ,αγόρασα και το έφτιαξα.
Ξέρω ότι δεν είμαι ειδική γιατί εσείς το φτιάχνετε συχνά στη Κύπρο ,εντούτοις εγώ θα σας πω πως το μαγείρεψα.

Πήρα δυο ρίζες κολοκάσι
σέλινο
κρεμμύδι
λάδι
ντοματοχυμό

Εκτέλεση

Καθάρισα τις ρίζες και τις έκοψα τις έβαλα στη χύτρα, έκοψα και το κρεμμύδι,το σέλινο έβαλα λίγο ελαιόλαδο ,το χυμό ντομάτας και νερό να τα σκεπάσει. Τα άφησα περίπου μισή ώρα; και μετά το φαγητό αυτό το έφαγα όλο εγώ σε δόσεις ,οι οικογένεια δεν το τρώει.


4 σχόλια:

  1. μπράβο, άντε και με κουπέπια την επόμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σταλαματιά μου την επόμενη φορά δοκίμασε να το κάμεις καππαμά. Κάμνει το η γιαγιά μου τζαι εν κορυφαίο. Τηγάνισε το κολοκάσι (κομμένο κατά μήκος) και τες πατάτες και σβήσε το με κρασί κόκκινο και βάλ'του κόλλιαντρο σπασμένο.
    Έτσι κάμνει το και με χοιρινό η γιαγιούα μου.

    Αρέσκει μου πολλά το κολοκάσιιι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ma en toutos o kapamas re leni? enomiza itan ta "antinaxta" touta

    i mama mou kamnei tes poulles (to nipiagwgeio twn kolokasiwn) etsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανάλογα, Sike. Αν τα μουλιάσεις πρώτα σε κρασί τζαι μετά τηγανίσεις τα τζαι βάλεις τους τον κόλιαντρο τζαι αντινάξεις τα, τότε εν αντιναχτά :Ρ
    Αν τα τηγανίσεις πρώτα τζαι ύστερα βάλεις τους κρασί τζαι αφήκεις τα να ψηθούν "σιόν σιόν", τότε εν καππαμάς. :) Έχεις δίκαιο, εσύγχισα σε με τον κόλιαντρο. Αλλά παεί του καππαμά.

    LOL στο νηπιαγωγείο των κολοκασιών :Ρ Motherhood rules (you) :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή