20 Ιανουαρίου 2011

Αλμυρά Ελληνικά Muffins


Υλικά για 12 μεγάλα muffins:

Για τη γέμιση:
1/2 φλ ελαιόλαδο ή βούτηρο
1/3 φλ κόκκινη πιπεριά κομμένη σε κυβάκια
1/3 φλ κίτρινη πιπεριά κομμένη σε κυβάκια
1/3 φλ ελιές μάυρες κομμένη σε μικρά κομματάκια
1/2 φλυτζάνι φέτα θρυματισμένη

Για τη ζύμη:
2 αυγά
2/3 φλ γιαούρτι
1 1/2 φλ αλέυρι
1 1/2 κουτ/κι baking powder
1/4 κουτ/κι σόδα
1 κουτ. ζάχαρη
1/2 κουτ/κι ρίγανη

Σωτάρουμε τις πιπεριές στο λάδι ή το βούτηρο.
Σμίγουμε τα αυγά και το γιαούρτι και ανακατεύουμε. Προσθέτουμε τις πιπεριές με το λάδι/βούτηρο, τις ελιές και τη φέτα.
Σε μια άλλη λεκάνη ανακατέυουμε το αλέυρι, το baking powder, τη σόδα, τη ζάχαρη και τη ρίγανη.
Σε αυτά προσθάτουμε τα υγρά υλικά και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει ένα κάπως πιο ελαστικό μίγμα.
Γεμίζουμε τις φορμίτσες για τα muffins και ψήνουμε στους 180 βαθμούς, αφού έχουμε προθερμάνει το φούρνο, μέχρι να βγαίνει καθαρή μια οδοντογλυφίδα που θα βάλουμε μέσα.



Αν θέλετε μπορείτε να παίξετε με τα υλικά: φρέσκο κρεμυδάκι, καυτερή πιπεριά, χαλλούμι, ντομάτα, κίτρινο τυρί, βασιλικό, κλπ.
Εγώ τα επόμενα που θα κάνω θα είναι σε στυλ μπουγιουρντί: ντομάτα, καυτερή πιπεριά, φέτα. Yum!

10 σχόλια:

  1. mmmh sounds nice...

    mporoume tziai na valoumen mesa oti mas katevei enne?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, έγραψα τζαι πουκάτω μερικές ιδέες. Εγώ έβαλα ότι είχα σπίτι γιατί ήταν Τετάρτη τζαι εν ούλλα κλειστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρέσκου μου τα αλμυρά! Θα δοκιμάσω να τα κάνω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα τα κάμω στους μαθητές μου!
    Αρέσκουν των μιτσιών έτσι πράματα! :)
    Επήρα τους στα γενέθλια μου κάτι τυροπιττέ κεηκάκια τζαι εκάμαν τα γιάομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πεντανοστιμα τα αλμυρα σου μαφιν
    μοιαζει πολυ η συνταγη σου με μια δικια μου μονο που εγω τα κανω μπαλακια και τα ψηνω πανω σε λαδοκολλα
    παντως οτι σχημα και να εχουν σκιζουν απο μυρωδια και γευση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σταλαματία, δοκίμασε και βάλε και κάτι δικό σου μέσα! Έχω να πω ότι έβαλα και λίγο φρέσκο κρεμυδάκι προχτές που έκαμα μερικά ακόμα και ήταν και αυτά πολύ νόστιμα!

    Λένηηηη....μα τιιιι καλή δασκάλααααα!!!!

    Ελευθερία, φυσικά, δεν χρειάζονται οι θηκούλες! Φαντασία να υπάρχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπέρα, ευχαριστώ γιά την καταπληκτική συνταγή. Να φανταστείς είχα φάει το ιντερνέτ να ψάχνω και όλο σε γλυκά μάφινς έπεφτα. Τόσο μου άρεσε που αν και γύρισα αργά στο σπίτι σήμερα κάθισα και τα έφτιαξα. Τα ανεβάζω επι τόπου στο blog μου και βεβαίως με αναφορά στην πηγή της συνταγής. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φεγγαρόφωτη μου τα δοκίμασα αμέσως χθες βράδυ κι όλας. Εβαλα και το λίνκ να έλθουν εδώ να θέλουν την ακριβή δοσολογία. Ηθελα να τα κατασπαράξω μόλις βγήκαν απ'τον φούρνο. Ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα έιδα φυσικά τα σχόλιά σου εδώ γιατί δεν ειδοποιούμαι στο μέηλ.
    Ευχαριστώ και πάλι και εις ανώτερα!
    (ωραία η πρότασή σου με λιαστή ντομάτα κλπ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα λατρεύω τετοιυο είδους μάφινς!απο τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή