3 Οκτωβρίου 2010

Halloumi cake



Ντίαρ ανάγνωστερ εν τα βάλλω κάτω. Εν μου περνά το μπέικινγκ αλλα θα συνεχίζω να προκαλώ την τύχην μου. Σήμερα έκαμα τυρόπιττα κέικ, κάτι που συνδέω με τα παιδικά μου χρόνια.

3 φλ. Χαλλούμι τζιαι τυρι τριμμένα *εγώ έβαλα 2 χαλλούμι τζιαι ενα γκουντα
1 φλ. Λάδι
2 φλ. Αλευρι
2 κουταλάκια baking powder
5 αυγά
½ φλ. Γιαουρτι
½ κουταλάκι σόδα
μπόλικο θκυοσμη ξερό
λλίον σισάμι

Βάλλεις το φούρνο να βράσει στους 175 βαθμούς
Με το μιξερ χτυπάς το λάδι τζιαι προσθέτεις εναν εναν τα αυκά.

Ανεκατωννεις το γαιουρτι με τη σόδα τζιαι βάλλεις το μες το μειγμα τζιαι χτυπας τα καλά.

Μετα βάλλεις ουλλα τα υπόλοιπα υλικα τζιαι ανεκατωννεις τα με το κουταλι πριν να τα χτυπησεις με το μιξερ να ενωθουν καλα.

Βάλλεις το μίγμα σε μακρόστενη φόρμα που εντυσες με χαρτί πασπαλίζεις με σισάμι τζιαι ψήνεις για μιαν ώρα.

Πρίν να το φκάλεις που το φούρνο βάλλεις μέσα ενα μαχαίρι, πρεπει να φκεί καθαρο.

Να ομολογήσω οτι αφηρημένη έβαλα 1 φλ. Γιαουρτι τζιαι 1 κουτ.σόδα... εχρειαστηκε 15 λεπτά παραπάνω στο ψησήμο, αλλα ευτυχώς εγινεν τέλεια!



2 σχόλια:

  1. Πολλά κλασσικό, όπως της μάνας μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπημένο πράμαν η τυρόπιττα κέικ!
    πέρσι μια συνάδελφος μου έκαμνεν τζαι μηλόπιτα κέικ που εν είχα ξανακούσει, γκραν σουξέ.
    (παίρνεις τα πάνω σου και στην κουζίνα θορώ, άτε ως του χρόνου θα σκάσεις τα ρεκόρ, εν σε φοούμαι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή