6 Φεβρουαρίου 2012

Σοκολατένιο cheesecake

Την συνταγή την είχα παρακολουθήσει από το πρωινάδικο του Μέγα (είναι συνταγή του Άκη Πετρετζίκη που είχε κερδίσει το Μάστερ Σεφ) αλλά την βρήκα και σε ένα άλλο σάιτ μαγειρικής (συνταγές της παρέας) .

Είναι εύκολο και γρήγορο και το πήρα σε ένα τραπέζι που ήμασταν καλεσμένοι. Έκανα κάποιες αλλαγές για λόγους ευκολίας και έμπνευσης τελευταίας στιγμής. Μου άρεσε πολύ (δοκίμασα μια κουταλίστα… Ομολογώ…)και θα το ξανακάνω σίγουρα!  Πιο κάτω σας παραθέτω πρώτα την συνταγή που έκανα εγώ και μετά την αυθεντική για να κάνετε αν θέλετε αυτή που προτιμάτε

Εκτέλεση:
400 γραμμάρια digestive με επικάλυψη σοκολάτας (τα 200 με επικάλυψη σοκολάτα γάλακτος και  τα άλλα 200 με επικάλυψη μαύρης σοκολάτας),
4-5 κουταλιές βούτυρο λιωμένο
20-30 γραμμάρια σοκολάτα γάλακτος λιωμένη
Αναμειγνύουμε και στρώνουμε στο δοχείο μας.
Η αυθεντική συνταγή έλεγε να βάλουμε κανονικά μπισκότα (400 γραμμάρια, το βούτυρο  και 4 κουταλιές μερέντα /νουτέλα. Αλλά εγώ επειδή είμαι σε φάση διατροφής δεν το ρισκάρω να έχω ανοικτό βαζάκι νουτέλας σπίτι! Και έκαμα ότι έγραψα παραπάνω.

Για την Κρέμα:
750 γραμμάρια τυρί κρέμα (να είναι σε θερμοκρασία δωματίου)
450 γραμμάρια σοκολάτα πραλίνα  νεστλέ
Χτύπησα στο μίξερ 750 γραμμάρια τυρί κρέμα με 450 γραμμάρια σοκολάτα πραλίνα που έλιωσα προσεκτικά στον φούρνο μικροκυμάτων. Την συγκεκριμένη την βρήκα σε γνωστό σούπερμάρκετ ως πλάκα σοκολάτας πραλίνα στο τμήμα με τα είδη ζαχαροπλαστικής. Το προτίμησα παρά να πάρω σοκολάτα γάλακτος την ίδια εταιρείας επειδή μου φάνηκε πιο ενδιαφέρουσα γεύση και επειδή φοβήθηκα το λιώσιμο της σοκολάτας γάλακτος.
Χτυπούμε καλά, βάζουμε πάνω από το μείγμα μπισκότου και βάζουμε για λίγο στο ψυγείο.
Η αυθεντική συνταγή έλεγε  750 γρ. τυρί κρέμα  450 γρ. σοκολάτα γάλακτος.
Για επικάλυψη έκαμα περίπου ότι έλεγε η συνταγή. Έλιωσα 150 γραμμάρια σοκολάτα γάλακτος (αν και η συνταγή έλεγε  κουβερτούρα) και την άπλωσα με σπάτουλα πάνω από την κρέμα. Είναι καλή ιδέα να αναμείξουμε λιγάκι την κρέμα με την σοκολάτα να κάμει «νερά». Εγώ δεν το έκανα και η σοκολάτα έκανε κρούστα και δεν φαινόταν πολύ ωραίο όταν το κόβαμε. Από πάνω έτριψα λευκή σοκολάτα που βγήκε σε νιφάδες. Φωτογραφία ξέχασα να βγάλω πάλε. Αρκεστείτε σε κάποια που βρήκα στο διαδίκτυο.

4 σχόλια: